witte lijnen in toolbars

Het AutoCAD forum is gericht op de AutoCAD en AutoCAD LT gebruiker. U kunt hier vele AutoCAD tips en tricks vinden. Daarnaast zijn er een groot aantal Autodesk video tutorials te bekijken.

Moderators: Bram, Coen, DavidN, Anton, Roy_M

Gast

witte lijnen in toolbars

Berichtdoor Gast » wo 02 apr 2014, 09:51

In 2015LT zijn sommige 'lijnstukken' in toolbar-iconen ineens wit of lichtgrijs weergegeven waardoor ze nagenoeg onzichtbaar zijn. Hoe komt dit? En hoe los ik dat op? Het kleurschema wijzigen naar Dark wil ik niet (wordt er ook niet duidelijker op trouwens). zie bijlage.

Joost

Re: witte lijnen in toolbars

Berichtdoor Joost » wo 02 apr 2014, 16:36

Hallo,

Ik heb even de toolbar draw open gezet via het commando -toolbar, het kleurenschema op light gezet en de achtergrondkleur op wit gezet. Dan zijn de lijnen van de iconen in de toolbar bij mij zwart gekleurd. Het lijkt erop dat de kleur wit in de toolbar bij jou niet omslaat naar zwart als je de interface omschakeld van dark naar light en terug? Wellicht als je de achtergrondkleur van de modelspace aanpast? Ik hoop dat het daarmee lukt.
Wellicht helpt het in- en uitschakelen van de "Hardware acceleration"?

[img]https://www.cadaccent&#46nl/forum/images/00helpdesk/AutoCAD%202015%20-%20hardware%20aceleration.png[/img]

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Autodesk AEC Collection