Autocad Lite 2013 loopt vast bij openen van Attributes

Het AutoCAD forum is gericht op de AutoCAD en AutoCAD LT gebruiker. U kunt hier vele AutoCAD tips en tricks vinden. Daarnaast zijn er een groot aantal Autodesk video tutorials te bekijken.

Moderators: Bram, Coen, DavidN, Anton, Roy_M

thijsvk
Berichten: 1

Autocad Lite 2013 loopt vast bij openen van Attributes

Berichtdoor thijsvk » ma 02 mar 2015, 11:53

Hallo,

Als ik mijn stempel wil invullen (block met Attributes) loopt mijn Macbook vast en ben ik genoodzaakt om het programma te beëindigen. Dit probleem heb ik al een tijdje en ik heb geen idee hoe ik het kan oplossen.

Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Storm
Berichten: 612
Locatie: Duiven

Re: Autocad Lite 2013 loopt vast bij openen van Attributes

Berichtdoor Storm » wo 04 mar 2015, 11:56

Klinkt als een corrupt block of een fout in de software.

Heb je het ook met andere blockjes met attribute teksten?
Is het spontaan gebeurt of gebeurde het altijd al? Werkte het block bijvoorbeeld wel in oude versies? of voordat er een service pack of andere software/updates zijn geïnstalleerd?

Kijk ook of er servicepacks of hotfixes beschikbaar zijn voor je pakket en deze ook zijn geïnstalleerd. Het kan zijn dat het een bekend probleem is en daarmee wordt opgelost.

Mocht dat niet helpen kun je kijken of het op andere systemen ook vastloopt (bijvoorbeeld onder windows of bij een collega, indien van toepassing). Anders zit er weinig anders op dat het block opnieuw te maken of de autocad software opnieuw te installeren.

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Autodesk AEC Collection