HANDLEIDING AUTODESK ACCOUNTS

 

 

 

 

Software downloaden, installeren en activeren

 

Na het bijwerken van uw Autodesk profiel gaan we aan de slag om Autodesk producten te downloaden, installeren en activeren. Voor een vlotte en succesvolle installatie van uw Autodesk producten raden wij het volgende aan.

 

 

Systeemvereisten controleren

Controleer of uw systeem voldoet aan de minimale systeemvereisten voor het Autodesk product dat u wilt installeren. Voor meer informatie hierover, zie systeemvereisten.

 

 

Administrator rechten

Het is belangrijk dat u beschikt over voldoende schrijfrechten om software te installeren. Indien u Windows profiel gekoppeld is aan het domein van uw organisatie, is het mogelijk dat u niet voldoende schrijfrechten heeft om Autodesk producten te installeren op uw systeem. Neem contract op met uw systeembeheerder als u niet beschikt over voldoende schrijfrechten.

 

U dient als gebruiker volledige rechten te hebben tot

 

Mappen

c: \ Gebruikers \ Alle gebruikers \ Autodesk

c: \ Gebruikers \ <de huidige gebruiker> \ AppData \ Local \ Autodesk

c: \ Gebruikers \ <de huidige gebruiker> \ AppData \ Roaming \ Autodesk

c: \ Program Files \ Common Files \ Autodesk Shared

c: \ Program Files \ Autodesk

 

Windows Register Entries

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\AUTODESK

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AUTODESK

 

 

Systeem updates installeren

Sluit alle toepassingen op uw systeem, installeer alle systeem updates en start het systeem opnieuw op. Het installatieproces kan verstoort worden door applicaties bijvoorbeeld Microsoft Outlook. Schakel uw anti-virusprogramma's tijdelijk uit als u problemen ondervindt met uw installatie.