
Wilt u altijd uw Autodesk software up-to-date hebben en ononderbroken doorwerken? Maak dan gebruik van een abonnement. U heeft dan recht op de laatste versies en updates.
Lees hier meer...
Tijdelijk 20% korting
Heeft u een verlopen onder-
houdscontract (Maintenance Plan)? Ruil deze dan vóór 26 oktober 2019 in voor een abonnement en krijg 20% korting!
Bel ons: 085 - 30 30 000 Autodesk software werkt na 3 augustus niet meer Autodesk maakt voor de veiligheid van haar software en diensten (Autodesk Identity Services) gebruik van Transport Layer Security (TLS) 1.0/1.1. Om de veiligheid van uw data op het hoogste niveau te blijven houden is deze op 3 augustus vervangen voor versie 1.2. Versie 1.0/1.1 zal na deze datum niet meer ondersteund worden. Heeft u uw software niet bijgewerkt, dan werkt de software niet, niet naar behoren of krijgt u foutmeldingen.
Voor welk licentiemodel, applicatie en softwareversie? Heeft u een kooplicentie (perpetual) of een Multi-User (netwerk) licentie, dan bent u snel klaar: de update geldt namelijk niet voor u.
Heeft u een Single-User abonnement, dan is het afhankelijk van welke (Cloud-)applicatie én versie u gebruik maakt. Hiervoor heeft Autodesk een lijst opgesteld waar u dit eenvoudig kunt controleren. Klik in de lijst op het versienummer van uw software en u komt op de pagina waar u de update/patch kunt downloaden, voorzien van een handig stappenplan.
Update uw Autodesk software hier