Custom Toolpallets in AutoCAD LT 2012

Het AutoCAD forum is gericht op de AutoCAD en AutoCAD LT gebruiker. U kunt hier vele AutoCAD tips en tricks vinden. Daarnaast zijn er een groot aantal Autodesk video tutorials te bekijken.

Moderators: Leonie, Nicoletta, Diederick, Alejandra, Coen, Bram, Roy_M, DavidN, Anton

FHo

Custom Toolpallets in AutoCAD LT 2012

Berichtdoor FHo » wo 30 mar 2011, 08:30

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik de update van AutoCAD LT 2012 geinstalleerd.
Op het eerste oog lijkt het allemaal goed gegaan, echter toen in vanochtend mij systeem opstart laad AutoCAD mijn Toolpallets niet. Ik heb er zelf 7 aangemaakt, 1 van de 7 laad hij wel de rest is leeg...

Heeft hier iemand ervaring mee? of weet iemand wat te doen?

in AutoCAD LT 2011 worden ze overigens wel gewoon geladen.

BVD
Fer Houben

Storm

Re: Custom Toolpallets in AutoCAD LT 2012

Berichtdoor Storm » wo 30 mar 2011, 11:03

Heb je de toolpalet handmatig ingesteld of laten doen door Autocad middels de 'instellingen overnemen van vorige versie' die je krijgt bij het eerste keer opstarten na de installatie.

Wellicht kijken of het handmatig toevoegen dan de toolpalettes hersteld.

FHo

Berichtdoor FHo » wo 30 mar 2011, 11:54

Hallo Storm,
bednakt voor je reachtie

ik heb aangegeven dat AutoCAD alle instellingen over moet nemen, dus dat mag het probleem niet zijn.

Ik heb al geprobeerd om de pallets handmatig te exporten van ACAD2011 en in ACAD2012 te importen en dat werkt wel.

Dit is mijn inziens natuurlijk de bedoeling, maar ik denk dat ik dat maar even doe, dan ben ik het snelst klaar.

Storm

Berichtdoor Storm » wo 30 mar 2011, 12:45

Ik ga er gemakshalve maar even van uit dat bij het overnemen van de instellingen dan toch niet alles over gaat en daar de fout is ontstaan.

In/exporteren lijkt, zoals je al aangaf, dan een (al dan niet de enige) optie.