HANDLEIDING AUTODESK ACCOUNTS

 

 

 

 

Gebruiker toevoegen

 

Een Secundaire Admin waaraan Autodesk rechten voor het beheer van producten en services toegewezen worden, dient in uw management toegevoegd te worden. Wij adviseren u om gegevens van de gebruiker en contractgegevens op voorhand te verzamelen om dit proces vlot te doorlopen. Autodesk Accounts dienen voorzien te zijn van persoonlijke voor- en achternamen en e-mailadressen.

 

      Het is niet toegestaan om "[email protected]", "[email protected]" en soortgelijke e-mailadressen te gebruiken.

 

 

Gebruiker toevoegen

 

Autodesk Management

Ga naar manage.autodesk.com om in te loggen op uw Autodesk Account. Het Autodesk Account is voorzien van twee omgevingen. In de management omgeving kunnen contracten beheert worden.

User Management

Klik op "By User" in de navigatie aan de linkerzijde van uw scherm. In dit overzicht ziet u alle gebruikers waar rollen en licenties van Autodesk producten en diensten aan toegewezen kunnen worden.

Gebruikers toevoegen

Klik op "Add users" om nieuwe gebruikers toe te voegen.

Dialoogvenster gebruiker toevoegen

In het dialoogvenster dat aan de rechterzijde van uw scherm wordt weergegeven dienen de gegevens van de nieuwe gebruikers ingevuld te worden. Voor een nieuwe gebruiker dient de Voornaam, Achternaam, E-mailadres opgegeven te worden, komma gescheiden.

Uitnodiging verzenden

Klik op "Send invite" om een uitnodiging te verzenden naar de betreffende gebruiker en om diegene toe te voegen als gebruiker.

 

      Autodesk verstuurd na een succesvolle verwerking e-mails naar de betreffende gebruiker. De verwerking kan tot één uur duren.