|
Gebruiker toevoegen
Een Secundaire Admin waaraan Autodesk rechten voor het beheer van producten en services toegewezen worden, dient in uw management toegevoegd te worden. Wij adviseren u om gegevens van de gebruiker en contractgegevens op voorhand te verzamelen om dit proces vlot te doorlopen. Autodesk Accounts dienen voorzien te zijn van persoonlijke voor- en achternamen en e-mailadressen.
Gebruiker toevoegen
.png)
.png)
|
Autodesk Management
|
Ga naar manage.autodesk.com om in te loggen op uw Autodesk Account. Het Autodesk Account is voorzien van twee omgevingen. In de management omgeving kunnen contracten beheert worden.
|
.png)
|
User Management
|
Klik op "By User" in de navigatie aan de linkerzijde van uw scherm. In dit overzicht ziet u alle gebruikers waar rollen en licenties van Autodesk producten en diensten aan toegewezen kunnen worden.
|
.png)
|
Gebruikers toevoegen
|
Klik op "Add users" om nieuwe gebruikers toe te voegen.
|
.png)
|
Dialoogvenster gebruiker toevoegen
|
In het dialoogvenster dat aan de rechterzijde van uw scherm wordt weergegeven dienen de gegevens van de nieuwe gebruikers ingevuld te worden. Voor een nieuwe gebruiker dient de Voornaam, Achternaam, E-mailadres opgegeven te worden, komma gescheiden.
|
.png)
|
Uitnodiging verzenden
|
Klik op "Send invite" om een uitnodiging te verzenden naar de betreffende gebruiker en om diegene toe te voegen als gebruiker.
Autodesk verstuurd na een succesvolle verwerking e-mails naar de betreffende gebruiker. De verwerking kan tot één uur duren.
|
|

|